Ուսումնական ճամփորդություն, բարձունքի հաղթահարում Բջնու բերդ,

Ուսումնական, ճանաչողական, հետազոտական շրջայց, իմացական ոլորտի զարգացում:Ամրապնդել սովորողի կապը շրջապատող միջավայրի հետ: Հնարավորություն ստեղծել հետազոտական աշխատանքի միջոցով նորանոր տեղեկատվական գիտելիքներ ստանալ: 

Ամսաթիվ՝ 29.09.2020թ.
Դասարան՝ 2.2 դասարանի սովորողներ
Սովորողների թիվ՝ 19
Պատասխանատու՝  Քրիստինե Հովսեփյան

Օգնական՝ Անի Ենգոյան

Ճանապարհածախսը՝ Ծնողական համայնք
Մեկնում՝ 10:00, Արևմտյան դպրոցից
Ժամանում՝ 16:00, Արևմտյան դպրոց

Երթուղի՝ Երևան-Նոր Հաճնի կամուրջ-Նոր Գեղի-Արգել-Քարաշամբ-Բջնի

Կանգառներ`
Քարաշամբ գյուղ (բրդուճներով ընդմիջում՝ Բջնի և Արագետերի խառնարանի մոտ)

Քայլք դեպի Բջնու բերդ

Քայլք Հրազդան գետի տարածքով

Օրակարգ՝

11:00 Սբ.Աստվածածին եկեղեցի ներսում՝ («Առավոտ լուսո», «Հայր մեր») երգ․
տեղանքի ուսումնասիրում

12։00՝ Քայլք դեպի Բջնու բերդ (եկեղեցուց`գյուղի միջով)

12:30 Նախաճաշ
13։00՝ Միջավայրի խնամք, դիտարկումներ
15։00՝ Նկարչական պլեներ գետի ափին․ միջավայրի խնամք, դիտարկումներ
15։30՝ Ազգային խաղերի կազմակերպում
16։00՝ Վերադարձ

Խնդիրները՝

  • տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
  • կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը, ի՞նչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում
  • օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
  • ճամփորդական պայուսակում անհրաժեշտ իրերի առկայությունը.
  • խմբով ճամփորդելիս, ընկերական պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
  • իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոններ
  • ուսումնասիրել միջավայրը
  • էկո աշխատանքի իրականացում.
  • լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
  • պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականությունը

Ճափորդության մասնակցին անհրաժեշտ իրեր՝

  • հարմար ուսապարկ, հագուստ (անպայման տաք հագուստ)
  • արևապաշտպան գլխարկ, ակնոց, տաք գուլպաներ
  • խաղեր՝ գնդակ, պարան
  • անհատական թվային միջոցներ՝ ֆոտոխցի
  • օրապահիկ
  • գունավոր մատիտներ
  • Էկո տոպրակներ,ռետինե ձեռնոցներ

Արշավական-ճամբարականը


չի ուշանում
չի տրտնջում
չի հոգնում
չի խուսափում դժվարություններից
օգնում է ընկերոջը
մաքուր է պահում շրջապատը
ակտիվ է, նախաձեռնող ու կարգապահ
լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում

Предпросмотр(откроется в новой вкладке)

իր հետ չի բերում գազավորված ըմպելիք, չիփսեր

Որպես ամփոփում՝

Ճամփորդությունից հետո նախագծի արդյունքները կհրապարակվեն ենթակայքում և դասարանական բլոգում, սովորողների բլոգներում։

Արդյունքներ

«Ակունք» ռադիոյի եթերում զրուցում ենք մեր ճամփորդության մասին․

Ուսումնական ճամփորդություն, բարձունքի հաղթահարում Բջնու բերդ(նախագիծ)

Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Բջնի .

Մեր ճամփորդությունը: Պատմում է Արևը

Բջնի․Ցողիկ Աբրահամյան

Ճամփորդության մասին է պատմում Արմեն Գալստյանը

Բարձունքի հաղթահարում․ Բջնի

Մեր ճամփորդությունը ․ Բջնի, Սբ․ Աստվածածին եկեղեցի

Մեր բարձունքը․

Запись опубликована в рубрике 2020-2021 ուս տարվա նախագծեր, 2․2 դասարան, «ԱԿՈՒՆՔ» ռադիո, Հաշվետվություն 2019-2020, Ուսումնական Ճամփորդություն, Սեպտեմբեր ամսվա ուսումնական նյութեր. շաբաթվա ծրագիր, Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s