Դասարանական ռադիոն, որպես մայրենի խոսքի զարգացման միջոց

Ինձ համար անչափ կարևոր է ռադիոյի դերը ուսուցման գործընթացում: Ռադիոնյութերի շնորհիվ սովորողների մոտ զարգանում են կապակցված , ազատ, անկաշկանդ և գրագետ խոսքը : Տարվա ընթացքում տարբեր թեմաներով ռադիոնյութեր ենք ունենում, թեմաներ են լինում, որ հենց տվյալ պահին են ծնվում և դառնում են հավես ռադիոյի նյութ, ունենում ենք նաև նախագծերի , ճամփորդությունների և առօրեական զրույց-քննարկումներ:

Ահա տարվա ընթացքում մեր արված աշխատանքները.

«Ճանաչենք ժամանակակից մանկագիրներին» . Հանդիպում Անուշ Վարդանյանի հետ

Մայրենիի տոնը մեր դասարանում:

Ճամփորդության կանոններ. Ի՞նչ պետք է ունենա ճամփորդն իր պայուսակում:

Զրույց թատրոնի և ներկայացումների մասին

Թումանյան պապիկի ծնունդը.«Ակունք» ռադիո

«Ակունք» դասարանական ռադիո․ Ազգային խոհանոցը և ուտեստները․

Զրույց Ամանորի և հին Ամանորի մասին․

«Ակունք» ռադիոյի եթերում զրուցում ենք Ամանորի մասին․

Կենդանիներն ու մենք․

Բարձունքի հաղթահարում․ Բջնի

Զրույց Արեգակնային համակարգի մասին․«Տիեզերք» նախագիծ

«Ակունք» ռադիոյի եթերում զրուցում ենք մեր ճամփորդության մասին․

Ծնունդդ շնորհավոր, մեր Կոմիտաս․

Запись опубликована в рубрике 2․2 դասարան, «ԱԿՈՒՆՔ» ռադիո, Հաշվետվություն, Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s