Ուսումնական աշուն» նախագծի ամփոփում

«Ուսումնական աշուն» նախագիծ

(լրացվում է)

Ազարումյան Հրանտ -1.աշնանային ընթերցանություն ,

2. Հորինուկ Հրանտից

Գաբրիելյան Արամ- 1.Աշնանային ընթերցանություն,

2.Աշնանային լուսանկարներ Արամի կողմից

Գալստյան Ադրիանա- Աշունը մեր բակում(լուսանկարներ)

Գյուլնազարյան Դավիթ- Աշունը մեր բակում(պատում, լուսանկարներ)

Գրիգորյան Հայկ- Աշնանային ընթերցանություն ,

2 Հորինուկ Հայկից

Դանիելյան Ռաֆայել — 1. Հորինուկ Ռաֆայելից , 2. Աշունը մեր բակում(պատում, լուսանկարներ),

3. Աշնանային ընթերցանություն

Էլինա Դաշյան- Աշնանային ընթերցանություն, հորինուկ ,

2. Աշնանային ընթերցանություն ,

3 Աշնանային տեսարաններ, պատում ,

4 . Աշնանային կոլաժներ տերևներով

Արեգ Խաչատրյան-1. Իմ ստեղծագործությունը ,

2. ընթերցանությունն ինձ համար…

Աշունը մեր բակում

Արման Խաչատրյան- Մաթեմատիկական խնդիրներ Արմանի կողմից,

2. Հորինուկ .Արմանից ,

3. Աշնանային տեսարաններ ,

4 . Աշնանային ընթերցանություն

Ալբերտ Կարապետյան- 1. Աշնան օր,

2. Աշնանային ընթերցանություն

Իմ հորինուկը

Ավետիս Հարությունյան- Ես և աշունը

Լուծենք իմ խնդիրը

Էմիլի Հովհաննիսյան- 1.Լուծիր իմ խնդիրը,

2. Իմ աշնանային արձակուրդ

Միքայել Մկրտչյան-

Մայրենի․ 22․10․2021 | Միքայել Մկրտչյան (edublogs.org)

Մաթեմատիկա․ 22․10․ 2021 | Միքայել Մկրտչյան (edublogs.org)

Պառավն ու խուլ այծերը․ հորինուկ | Միքայել Մկրտչյան (edublogs.org)

Մայրենի․ ինքնակրթության շաբաթ | Միքայել Մկրտչյան (edublogs.org)

Ուսումնական աշուն․ կոլաժ | Միքայել Մկրտչյան (edublogs.org)

Մաթեմատիկա․ 02․11․2021 | Միքայել Մկրտչյան (edublogs.org)

Արև ՅՈւզբաշյան-1. Լուծիր իմ խնդիրը,

2. Իմ աշնանային կոլաժը,

3. Խորհուրդ եմ տալիս կարդալ

Էմիլիա Պապայան- 1.Իմ հորինուկը ,

2 Ոսկեզօծ աշունը մեր բակում ,

Տաիսիա Առաքելյան- 1.Լուծենք իմ խնդիրը ,

2. Իմ հորինուկը .

3 Խորհուրդ եմ տալիս կարդալ ,

4. Ոսկեզօծ աշուն

Սուրեն Իվանյան — Աշնանային ընթերցանություն

Լուծենք իմ խնդիրը

Запись опубликована в рубрике 2021-2022 ուս, տարի, 3.2 դասարան, «Ուսումնական աշուն», Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий