Մարտ ամսվա հաշվետվություն

 Ձոն գարնանը.

«Ձոն» նախագիծ. Պատրաստում ենք նկարի շրջանակներ(Այց կրթահամալիրի տեխնոպարկ).

Մայրիկատոնը մեր դասարանում…

«Ձոն» նախագիծ/ Տառթխիկ. Մայրիկիս անվան առաջին տառը

Մեդիաբացիկներ մայրիկներին

Դավիթ Աղոյան-Հարցազրույց մայրիկիս հետ

Միքայել Տերտերյան-Հարցազրույց մայրիկիս հետ

Սոֆիյա Հովսեփյան-Ձոն մայրիկիս

Տիգրան Մովսիսյան-«Ձոն» նախագիծ.Հարցազրույց մայրիկիս հետ

Կարո Հակոբյան-«Ձոն» նախագիծ. Հարցազրույց մայրիկիս հետ

 

«Ուսումնական Գարուն»

Մերի Միքայելյան-«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Տիգրան Մովսիսյան-«Ուսումնական գարուն»/Ածիկացան , «Ուսումնական գարուն»/ Ջա՜ն, ես կարդում եմ…«Ուսումնական գարուն» նախագիծ

Մարկ Ադոնց-«Ուսումնական գարուն»/Սիրուն գարունը

Արիանա Պետրոսյան-«Ուսումնական գարուն» .Ջա՜ն, ես կարդում եմ…

Աշխատակարգ

Աշխատակարգ` 13.03-17.03

Աշխատակարգ` 20.03-24.03

Ապրիլ ամսվա նախագծեր

Ինքնակրթություն

«Ապրումակցային մանկավարժություն» շարքից(հեղինակ՝ Մարիետ Սիմոնյան)

Ապրումակցային մանկավարժություն(իմ օրինակներից)

Ուսումնառություն առանց ուսուցման. Ջոն Դյուի

Մանկական անհաջողությունների պատճառները: Ջոն Հոլթ

Запись опубликована в рубрике 1.2 դասարան /2022-2023, 1.2 դասարանի սովորողներ(2022-23 ուսումնական տարի), «Ձոն» նախագիծ․ Մայրիկատոն, «Ես կարողանում եմ»․․․, Հակոբյան Կարո, Հովսեփյան Սոֆիյա, Մարկ Ադոնց, Միքաելյան Մերի, Մովսիսյան Տիգրան, Նարեկ Մուրադյան, Սարգսյան Անահիտ, Սուքիասյան Նարի, Տերտերյան Միքայել, Տոնոյան Անուշ, Քոչարյան Նարե, Օհանջանյան Ազատ, Արեգ Հակոբյան, Արիանա Պետրոսյան, Բալասանյան Լիա, Դավիթ Աղոյան, Լեո Շեկոյան, Լեո Սարգսյան, Խալաթյան Լիլի. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий