Թումանյանական օրեր. Մայրենիի տոն

Նախագիծն իրականացվում է ամեն տարի փետրվար ամսին:

Մասնակիցներ՝ երկրորդ դասարանցիներ

Սովորում ենք Թումանյանի մանկական բանաստեղծությունները, խաղիկները , քառյակները, լեգենդները, հեքիաթները և այլն…

Ուսուցումն ավելի հետաքրքիր և մատչելի  դարձնելու համար կիրառում ենք ուսուցման կազմակերպման տարբեր ձևեր. խաղ, թատրոն, մնջախաղ, մեդիաընթերցարանների ստեղծում :

Նախագծի նպատակը .     

1.Թումանյանի կյանքը՝ (մատչելի տեղեկատվական նյութ )

3. Գեղագիատական ճաշակի և խոսքի կուլտուրայի զարգացում, ռադիոնյութեր

3 Ստեղծագործական երևակայության զարգացում

4.Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում

Ամրապնդում ենք անցածը՝

Հեքիաթներ՝ «Ծիտը», «Բարեկենդան»,  , «Պոչատ աղվեսը» ,«Ճամփորդները», «Ամպն ու սարը», «Մի բաց նամակ ամենքին»:

Ուսումնասիրվող նյութերի ցանկ
Հեքիաթներ՝ «Թռչունի մտածմունքը», «Սուտասանը», «Անհաղթ աքլորը», «Չարի վերջը»  , «Ճամփորդները»:

Մեդիաներկայացում -Թումանյանական հերոսների խառնաշփոթ
ռադիոնյութերի ստեղծում

Ռոդարիական հնարքների կիրառում`

  • Նոր ավարտ կամ նոր սկիզբ հորինել
  • Հեքիաթների շիլափլավ
  • Ի՞նչ կլիներ, եթե …
  • Շուռ տված հեքիաթներ

Մայրենի-տեխնոլոգիա-

Մեր ձեռքով պատրաստում ենք պլաստիլին և ծեփում ենք մեր սիրելի հերոսին:

Ամեն հեքիաթից մի հերոս ենք ընտրում և հորինում նոր հեքիաթ: Սովորողները փորձում են իրենց պատկերացմամբ նկարագրել Հովհաննես Թումանյանին:

Մաթեմատիկա- Հաշվում ենք հեքիաթի հերոսներին, համեմատում ենք, ո՞ր  հեքիաթում են ավելի շատ հերոսներ:

Խնդիրների կազմում:

Մուլտֆիլմերի դիտում-  Շունն ու կատուն , Սուտասանը , Քաջ Նազարը , Կացին ախպեր , Բարեկենդան , Կիկոսի մահը , Ձախորդ փանոսը

Թումանյանական օրեր, Թումանյանն ընտանիքում

.Կարդում ենք Թումանյան:

Տանը`ծնողների, քույր-եղբայրների, տատիկ-պապիկների, ծանոթ-բարեկամների հետ թումանյանական ստեղծագործությունների պատմում, դերախաղ:

 1.Կարդում ենք Թումանյան

Նախագծի մասնակիցներ — կրտսեր դպրոցի սովորողներ
Ընթերցում ենք Թումանյան կրտսեր դպրոցի դասարաններում

Հեքիաթասաց երկրորդները.

Հանդիպում առաջին դասարանի հետ(Աշխեն Թադևոսյան և ընկերներ): Երկրորդ դասարանցիները կկարդան կրտսերների համար

Համատեղ քննարկում, մուլտֆիլմի դիտում

Նախագծի նպատակը

  • Ծանոթացում հեքիաթագրին, նրա ստեղծագործական գործունեությանը
  • Ընթերցանության և ընթերցասիրության խթանում
  • Խմբային ընթերցանության խթանում

Նախագծի  խնդիրները 

  • Սովորողների  մոտ ձևավորել կարդալու, պատմելու, ճանաչելու, խոսելու, լսելու, քննարկելու և վերլուծելու կարողություններ ու  հմտություններ
  • Բառապաշարի հարստացում և զարգացում
  • Միասին ընթերցելու, քննարկելու հմտությունների ձևավորում

Նախագծի ընթացքը
Փետրվարի 19-ը միայն Թումանյանի ընթերցումների օր, գրքի տոն
Գուշակիր հեքիաթը
Խաղ — վիկտորինաներ հեքիաթներով
Դերային խաղեր հեքիաթներով

Փետրվարի 21՝ Մայրենիի տոն․

  • ․Կխոսենք մայրենի լեզվի մասին․
  • ․Հայերեն համարժեքներ՝ կսովորենք որոշ բառերի հայերեն համարժեքները
  • Կհայտարարենք գրագետ խոսելու օր և կխաղանք:(Խաղի ընթացքը. Ամեն անգամ, եթե ոչ գրական հայերեն բառ օգտագործվի, նտատողը ծափ պիտի կտա , որից հետո միասին կգտնենք հայերեն համարժեք բառը խաղը կշարունակվի նաև տանը):

Ուսումնական Ճամփորդություն դեպի Թումանյանի թանգարան

Запись опубликована в рубрике 2020-2021 ուս տարվա նախագծեր, 2․2 դասարան, Նախագծեր, Թումանյանը՝ ընտանիքում․. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s